Actualidade

A Facultade de Informática deu a coñecer ao gañador do Noveno Premio ao Mellor TFG no marco da FePEfic

26/04/2024

A Facultade de Informática da UDC deu a coñecer este xoves 25 de abril, durante a Feira de Prácticas e Emprego (FepeFIC), ao gañador do Noveno Premio ao Mellor Traballo Fin de Grao Aplicado da FIC, que foi Jesús Mosteiro pola súa TFG ‘Paralelización dun algoritmo de aprendizaxe automática multi-vista baseado en grafos’.

As cátedras ALDABA-WIB, CICAS (Sngular-CoruNet), e NTT DATA patrocinan este galardón anual que conta coa colaboración do Centro de Investigación en TIC (CITIC) e da Fundación Universidade da Coruña (FUAC). Está dotado con 1.500 euros para o gañador e dous accésits de 500 euros para os outros dous traballos finalistas.

No transcurso da Feira presentáronse os tres traballos finalistas e, tamén, a finalidade de cada unha destas tres cátedras coa sociedade. Os accésits foron para os traballos ‘Amosando ou Lado Escuro dás redes sociais: desenvolvemento do primeiro corpus en lingua galega para a detección de misoxinia en Twitter e Mastodon’ de Lucía María Álvarez, e ‘Detección automática da enfermidade de Alzheimer a partir de imaxes OUT retinianas en ratos transxénicos PS19 tau’ de Pedro Redondo Loureiro.

Vinte e seis empresas participan na Feira de Prácticas e de Emprego
Un ano máis, a Facultade de Informática da UDC acolle este encontro, dirixido fundamentalmente ao alumnado da Facultade que o próximo curso académico realizarán prácticas curriculares en empresas.
Co fin de facilitar un achegamento entre o alumnado e empresas, durante os días 23, 24 e 25 de abril, as 26 entidades adheridas ao programa de prácticas estiveron presentes na FePEfic con postos informativos na planta 0 da Facultade de Informática.

Albúm de imaxes da V FePEfic e IX Premios TFG da FIC (consulta aquí)